Màster en Màrqueting de Mitjans Socials

MARTÍ OCHOA, JULIA LORENA

Categoria: ASSOCIAT/ADA T1
Perfil acadèmic: Grau / llicenciatura / enginyeria superior
Departament: ECONOMIA I EMPRESA
Adreça electrònica: julia.marti@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Màrqueting de Mitjans Socials - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER
Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives - UdL 2 VALORITZACIÓ DE DADES SOCIALS
Grau en Turisme - UdL 3 MÀRQUETING ESTRATÈGIC TURÍSTIC
Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives - UdL 3 COMMUNITY MANAGEMENT
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau Turisme 3 MÀRQUETING ESTRATÈGIC TURÍSTIC
Grau en Turisme - UdL 4 GESTIÓ PÚBLICA DEL TURISME
Grau en Administració i Direcció d'Empreses - UdL 4 GESTIÓ PÚBLICA DEL TURISME
Doble titulació: Grau en Geografia i Grau en Turisme 4 MÀRQUETING ESTRATÈGIC TURÍSTIC
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau Turisme 4 GESTIÓ PÚBLICA DEL TURISME

Recerca

Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
Revalorización de los destinos a través de los aspectos semióticos de la imagen gastronómica y del contenido generado por los turistas (GASTROTUR) 11/01/2022 30/09/2024 NATALIA DARIES RAMON, ESTELA MARINÉ ROIG
Tesis Any Direcció
Airbnb's Users Voice: User-Generated Content Representativeness, Sentiment Analysis and Social Media Impact 2024 Martin Fuentes, Eva; Ferrer Rosell, Berta
Publicacions Any Autors Tipus
Guía de Buenas Prácticas para las webs de los Destinos Turísticos Inteligentes 2024 Daries, N.; Marine Roig, E.; Cristobal Fransi, E.; Martí Ochoa, J. Llibre d'investigació
A los usuarios de Airbnb les gusta Madrid en otoño 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article en revista divulgativa
The Voice of the Guests: Analysing Airbnb Reviews as a Representative Source for Tourism Studies 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació
Airbnb on TikTok: Brand Perception Through User Engagement and Sentiment Trends 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació
Los contenidos creados por los usuarios redefinen la imagen de marca: así pasa con Airbnb en TikTok 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article en revista divulgativa
Revisión de la Literatura Científica sobre Airbnb: Pasado, Presente y Futuro 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació