Màster en Màrqueting de Mitjans Socials

MARTIN FUENTES, EVA

Categoria: AGREGAT/ADA
Perfil acadèmic: Doctorat
Departament: ECONOMIA I EMPRESA
Email: eva.martin@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Màrqueting de Mitjans Socials - UdL 1 ESTRATÈGIES DE COMUNICACIÓ I PROMOCIÓ ONLINE
MU en Màrqueting de Mitjans Socials - UdL 1 NOVES TENDÈNCIES EN TURISME
MU en Màrqueting de Mitjans Socials - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER
MU en Advocacia i Procura - UdL 1 NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'EXERCICI DE L'ADVOCACIA I LA PROCURA
Doble titulació: MU en Advocacia i Procura i MU Sistema de Justícia Penal 1 NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'EXERCICI DE L'ADVOCACIA I LA PROCURA
Grau en Turisme - UdL 2 GESTIÓ D'ESDEVENIMENTS, PROTOCOL I COMUNICACIÓ
Grau en Turisme - UdL 2 ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES D'INTERMEDIACIÓ
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau Turisme 2 ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES D'INTERMEDIACIÓ
Grau en Turisme - UdL 3 NOVES TECNOLOGIES I TURISME
Doble titulació: Grau en Geografia i Grau en Turisme 3 ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES D'INTERMEDIACIÓ
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau Turisme 3 GESTIÓ D'ESDEVENIMENTS, PROTOCOL I COMUNICACIÓ
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau Turisme 3 NOVES TECNOLOGIES I TURISME
Grau en Turisme - UdL 4 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau Turisme 5 TREBALL DE FI DE GRAU

Recerca

Grup de recerca: Grup de Recerca en Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO)
Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
Uso de las reseñas en línea para la inteligencia turística y el establecimiento de estándares de evaluación transparentes y confiables 01/09/2023 31/08/2026 EVA MARTIN FUENTES, JUAN PEDRO MELLINAS CÁNOVAS
Una proposta de transversalitat i interdisciplinarietat en el Grau de Turisme mitjançant el disseny i execució d’un projecte (PBL) consistent en la creació i gestió d’un establiment d’intermediació tu 23/02/2012 22/12/2013 NATALIA DARIES RAMON
Noves Tecnologies i Societat del Coneixement 01/02/2015 31/12/2015 CARLOS MATEU PIÑOL
Revalorización de los destinos a través de los aspectos semióticos de la imagen gastronómica y del contenido generado por los turistas (GASTROTUR) 11/01/2022 30/09/2024 NATALIA DARIES RAMON, ESTELA MARINÉ ROIG
Razonamiento, satisfacción y optimización: argumentación y problemas 01/01/2016 31/12/2020 RAMON BÉJAR TORRES
Análisis turístico de las plataformas de alojamiento colaborativo en destinos españoles a través de Contenido generado por los usuarios y otras fuentes en línea 01/01/2018 31/08/2021 BERTA FERRER ROSELL, ESTELA MARINÉ ROIG
Planificació i avaluació del Treball de Fi de Grau a les titulacions d’Administració i Direcció d’Empreses i de Turisme 28/02/2012 27/02/2013 SILVIA MARIA MIQUEL FERNANDEZ
Acords de Millora de la FDET 2017: Desenvolupar un projecte de formació dual amb el grau en Turisme 01/01/2017 31/12/2017 TERESA TORRES SOLÉ
Tesis Any Direcció
Tourism Surveying from Social Media: The Validity of User-Generated Content (UGC) for the Characterization of Lodging Rankings 2018 Fernandez Camón, Cèsar
Publicacions Any Autors Tipus
Why some call the 'worst' what most consider the 'best'?: an analysis of tourist complaints at the wonders of the world 2023 Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació
La imagen turística de Barcelona en la ficción audiovisual. Catalanidad, cosmopolitismo y mediterraneidad versus españolada 2023 Nieto Ferrando, Jorge; Mariné Roig, Estela; Ferrer Rosell, Berta; Martín Fuentes, Eva Article d'investigació
Where you sleep tells what you care about 2023 Mariné Roig, E.; Daries Ramón, N.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Capítol de llibre d'investigació
Cuando visitar las maravillas del mundo se considera una pesadilla 2023 Mellinas, J.P.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. Article en revista divulgativa
Compositional Data Analysis in E-Tourism Research 2022 Ferrer Rosell, B.; Coenders, G.; Martin Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
Tourism Online Reviews: Databases and Samples 2022 Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
The Halo Effect 2022 Nicolau, J.L.; Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
When size does not matter: compositional data analysis in marketing research 2021 Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E.; Vives Mestres, M.; Coenders, G. Capítol de llibre d'investigació
User-Generated Content in Tourism: contributions by Eva Martin-Fuentes 2021 Martin Fuentes, Eva Capítol de llibre d'investigació
La construcción de la imagen del destino en Internet: El caso de la Comunidad Valenciana 2021 Mariné Roig, E.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
Turismo inducido por el audiovisual. Revisión metodológica y propuestas de investigación interdisciplinar 2021 Nieto Ferrando, J.; del Rey Reguillo, A.; Martin Fuentes, E. Editor llibre d'investigació
Online travel review rating scales and effects on hotel scoring and competitiveness 2021 Martin Fuentes, E.; Mellinas, J.P.; Parra López, E. Article d'investigació
Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews 2021 Lalicic, L.; Mariné Roig, E.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. Article d'investigació
Effects of Booking.com's new scoring system 2021 Mellinas, J.P.; Martin-Fuentes, E. Article d'investigació
Gestió de les xarxes socials com a eina d'aprenentatge a l'aula universitària 2021 Martin-Fuentes, E.; Medina Hernández, V.; Cristobal-Fransi, E.; Daries-Ramon, N.; Ferrer-Rosell, B.; Marine-Roig, E. Article docent
Accessibility in Inclusive Tourism? Hotels Distributed Through Online Channels 2021 Martin Fuentes, E.; Mostafa Shaalan, S.; Mellinas, J.P. Article d'investigació
Satisfaction measures with monetary and non-monetary components: Hotel's overall scores 2020 Nicolau, J. L.; Mellinas, J. P.; Martin Fuentes, E. Article d'investigació
Sustainable tourism marketing 2020 Cristóbal Fransi, Eduard; Daries, Natalia; Ferrer Rosell, Berta; Mariné Roig, Estela; Martin Fuentes, E. Article d'investigació
Diverse and emotional: Facebook content strategies by Spanish hotels 2020 Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E. Article d'investigació
User-generated events in tourism: a new must-not-miss phenomenon 2020 Mariné Roig, Estela; Martin Fuentes, Eva; Daries Ramon, Natalia Capítol de llibre d'investigació
Sustainable tourism marketing 2020 Cristóbal Fransi, E.; Daries Ramón, N.; Ferrer Rosell, B.; Mariné Roig, E.; Martin Fuentes, E. Editor llibre d'investigació
The more the merrier? Numbers of reviews versus score on TripAdvisor and Booking.com 2020 Martin-Fuentes, E.; Mateu, C.; Fernandez, C. Article d'investigació
Industrial Heritage 2.0: Internet Presence and Development of the Electronic Commerce of Industrial Tourism 2020 Cristobal-Fransi, Eduard; Daries Ramon, Natalia; Martin-Fuentes, E.; Montegut Salla, Yolanda Article d'investigació
From blockbuster to neighbourhood buster: The effect of films on Barcelona 2020 Martin Fuentes, E.; Nieto Ferrando, Jorge; Mariné Roig, Estela; Ferrer Rosell, Berta Article d'investigació
The halo effect: A longitudinal approach 2020 Nicolau, Juan Luis; Mellinas, Juan Pedro, Martin-Fuentes, E. Article d'investigació
Uso de Instagram por parte del sector de alojamiento turístico: comparativa entre hoteles de 5 estrellas y hostales de la ciudad de Barcelona 2019 Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N.; Cristobal-Fransi, E.; Coll Torres, A. Capítol de llibre d'investigació
Las estaciones de esquí como recurso turístico 2019 Cristóbal Fransi E.; Daries, N.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
Does hotel size matter to get more reviews per room? 2019 Mellinas, Juan Pedro; Martin Fuentes, E. Article d'investigació
Tourism Surveying from Social Media: The Validity of User-Generated Content (UGC) for the Characterization of Lodging Rankings 2019 Martin Fuentes, E. Article d'investigació
Turismo de nieve 2019 Cristóbal-Fransi E.; Daries, N.; Ferrer-Rosell, B.; Martin-Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
Accommodation Price Strategies. Hotels versus P2P Lodgings 2019 Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E.; Cristobal Fransi, E.; Ferrer Rosell, B. Capítol de llibre d'investigació
A framework for destination image analytics 2019 Mariné Roig, E.; Martin-Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Capítol de llibre d'investigació
Do hotels talk on Facebook about themselves or about their destinations? 2019 Ferrer-Rosell, B.; Martin-Fuentes, E.; Mariné-Roig, E. Capítol de llibre d'investigació
Imagen de las comunidades autónomas españolas con más pernoctaciones 2018 Mariné Roig, E.; Martin-Fuentes, E.; Cristóbal Fransi, E. Acta congrés
Hotels that most rely on Booking.com - online travel agencies (OTAs) and hotel distribution channels 2018 Martin-Fuentes, E.; Mellinas, Juan Pedro Article d'investigació
Are users' ratings on TripAdvisor similar to hotel categories in Europe? 2018 Martin-Fuentes, E.; Mateu, Carles; Fernandez, Cesar Article d'investigació
¿Se parecen las puntuaciones de los usuarios en TripAdvisor con las categorías hoteleras en Europa? 2018 Martin-Fuentes, E; Mateu, Carles; Fernàndez, Cèsar Article d'investigació
Modelling a grading scheme for peer-to-peer accommodation: Stars for Airbnb 2018 Martin Fuentes, E.; Fernandez, C.; Mateu, C.; Mariné Roig, E. Article d'investigació
Does verifying users influence rankings? Analyzing TripAdvisor and Booking.com 2018 Martin-Fuentes, E.; Mateu. C.; Fernandez, C. Article d'investigació
Adopción del comercio electrónico en el turismo industrial: Análisis de la presencia web de los recursos turísticos industriales 2018 Cristóbal-Fransi, E.; Daries-Ramon, N.; Martin-Fuentes, E.; Español Bernadó, L. Capítol de llibre d'investigació
Contenido y accesibilidad en webs de experiencias turísticas para una demanda con necesidades especiales 2018 Daries, N.; Pal, A.; Martin-Fuentes E.; Cristobal-Fransi E. Capítol de llibre d'investigació
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: Analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts 2017 Cristobal Fransi, E.; Daries Ramon, N.; Marine Roig, E., Martin Fuentes, E. Article d'investigació
Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve: Análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra 2017 Daries Ramon, N.; Cristóbal Fransi, E.; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E. Article d'investigació
The right stars: Guessing the hotel category from unrelated features 2017 Martin-Fuentes, E.; Fernandez, C.; Mateu, C. Capítol de llibre d'investigació
Turismo accesible: una oportunidad de diferenciación para los destinos 2017 Daries, N.; Pal, A.; Martin-Fuentes, E.; Cristóbal-Fransi E. Capítol de llibre d'investigació
User-Generated Social Media Events in Tourism 2017 Mariné Roig, Estela; Martin Fuentes, E.; Daries Ramon, Natalia Article d'investigació
The stars show the way: Coincidence between satisfaction and hotel category 2016 Martin-Fuentes, E.; Fernández, C.; Mateu, C. Capítol de llibre d'investigació
E-commerce adoption in mountain and snow tourism: Analysis of ski resort web presence through the eMICA model 2016 Daries Ramon, N.; Cristobal Fransi, E.; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E. Article d'investigació
Reliability of authenticated versus non-authenticated hotel reviews: TripAdvisor and Booking.com case 2016 Balagué, Cristina; Martin-Fuentes, E.; Gómez, M. Jesús Article d'investigació
University students' interactions using scaffolds in two different virtual forums 2016 Verdú-Surroca, N.; Martin-Fuentes, E. Article d'investigació
Adopción del comercio electrónico en el turismo de nieve y de montaña: Análisis de la presencia web de las estaciones de esquí a través del modelo eMICA 2016 Daries Ramon, Natalia; Cristóbal Fransi, Eduard; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, Estela Article d'investigació
Impacto económico del turismo académico en una universidad pública española 2016 Martin-Fuentes, E.; Sánchez Dávalos, Carlos Article d'investigació
Turismo de nieve 2.0: Presencia en Internet y grado de desarrollo del comercio electrónico en las estaciones de esquí de España y Andorra 2016 Cristóbal-Fransi, E.; Daries-Ramón, N.; Mariné-Roig, E.; Martin-Fuentes, E. Acta congrés
Are guests of the same opinion as the hotel star-rate classification system? 2016 Martin-Fuentes, E. Article d'investigació
Fiabilidad de las críticas hoteleras autenticadas y no autenticadas: el caso de TripAdvisor y Booking.com 2016 Balagué, C.; Martin-Fuentes, E.; Gómez-Adillon, M.J. Article d'investigació
Satisfacción y fuentes de información de los estudiantes de movilidad universitarios 2015 Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, Natalia; Mariné-Roig, Estela Article d'investigació
Behavioural analysis of subjects interacting with information technology: categorizing the behaviour of e-consumers 2015 Cristóbal-Fransi, E.; Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N. Article d'investigació
Measuring the tourism economic impact of Summer University courses 2014 Martin-Fuentes, E.; Sarda, J. Article d'investigació
La comunicación institucional en la gestión universitaria: estudio aplicado a la captación de estudiantes 2014 Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, Natalia; Cristobal Fransi, Eduard Article d'investigació
Análisis de la gestión de destinos turísticos a través de las redes sociales en las Webs oficiales de promoción turística de las Comunidades Autónomas Españolas 2014 Daries N.; Cristóbal E.; Martin-Fuentes E. Capítol de llibre d'investigació
Perspectivas de las nuevas tecnologías aplicadas al turismo 2014 Martin-Fuentes, E.; Daries Ramón, N.; Cristóbal Fransi, E. Capítol de llibre docent
Promoción turística de las comunidades autónomas españolas a través de las redes sociales oficiales 2014 Daries, N.; Cristóbal, E.; Martin-Fuentes, E.; Article d'investigació
Noves tecnologies aplicades al turisme/Nuevas tecnologías aplicadas al turismo 2014 Martin-Fuentes, E.; Daries Ramón, N.; Cristóbal Fransi, E. Editor llibre docent
Promotion of tourism through social networks 2014 Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N. Article d'investigació
La presencia en Internet como instrumento de promoción de las ciudades como destino turístico 2014 Cristóbal E.; Daries N.; Martin-Fuentes E. Capítol de llibre d'investigació
Redes sociales y TIC en la promoción turística de Cataluña 2013 Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N. Capítol de llibre d'investigació
Influencia de la comunicación institucional en la selección de estudios universitarios 2013 Martin-Fuentes, E.; Cristóbal-Fransi, E.; Daries-Ramón, N. Capítol de llibre docent
El proceso de aprendizaje a través de un proyecto transversal en el grado de turismo de la Universidad de Lleida de creación de una empresa de ocio 2013 Daries-Ramon N, Martin-Fuentes E, Puyalto-Franco MJ. Capítol de llibre docent
Desenvolupament del turisme d'esdeveniments a Lleida a partir de l'activitat universitària 2013 Martin-Fuentes, E. Llibre docent
El turismo y el comercio electrónico en España: un estudio del consumidor y de la empresa turística 2013 Cristóbal, E.; Daries, N.; Martin-Fuentes, E. Article d'investigació
Universidad y elección de estudios: Análisis de la comunicación institucional en la difusión de grados 2013 Martin-Fuentes, E.; Cristóbal Fransi, E.; Daries Ramón, N. Acta congrés
Universities as Events Organizers; Economic Impact and Importance as Business Tourism 2011 Sarda-Pons, J.; Martin-Fuentes, E. Capítol de llibre d'investigació
Els esdeveniments de la Universitat de Lleida i la seva contribució al turisme de negocis de la ciutat 2010 Martin-Fuentes, E.; Enciso Rodriguez, J. P. Capítol de llibre d'investigació